Magi Nyman

Missä koulutuksissamme olet käynyt?

Talous ja vero -laivaseminaareissa olen käynyt vuosittain jo parin kymmenen vuoden ajan. Myös palkka- ja työehtosopimuksiin liittyvissä koulutuksissa käyn säännöllisesti.

Miksi olet osallistunut juuri kauppakamarin koulutuksiin?

Kauppakamarin koulutuksissa on asiantuntevat luennoitsijat, joten saan aina tietoa yhdeltä luotettavalta taholta.

Mikä tilaisuudessa/sisällössä oli parasta?

Talous ja vero -laivaseminaarin parasta antia ovat yritysverotukseen liittyvät ja tulossa olevat muutokset. Samoin mm Ennakkoperintä-koulutuksen sisältö on aina vuosittain tarpeellinen.

Mitä hyötyä olet saanut koulutuksista ja/tai verkostoitumistilaisuuksista?

Kouluttautumalla vuosittain ajankohtaispäivissä, saan ennakkotietoa ja näin pystyn valmistautumaan tulevaan jo etukäteen.

Miten olet hyödyntänyt koulutuksen antia työssäsi?

Ennakoimalla tulevat lainsäädäntö- ja verotuksen muutokset. Koulutuksista saan hyvät materiaalit, joihin on helppo palata vielä koulutuksen jälkeenkin.

Muuta vapaata palautetta

Jos jokin asia jää askarruttamaan, on se sitten verotuksesta, palkka- tai työsuhdeasioista, voin Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä aina soittaa neuvonta-asiantuntijoille. He neuvovat ja tietoon voi aina luottaa.